Pageviews

08 April 2011

Saya Mahu RMxx dari Eyriqazz.Com

Assalamualaikum dan selamat sejahtera,

Lari sekejap dari kesibukan tugas, sambil sambil menikmati kelazatan snickers sambil sambil juga minum sunkist awesome, apa kata layan jap contest dari eyriqazz.com. Jom..



cara nak menyertai contest nie taklah susah tetapi kenalah usaha dan rajinkan sikit jer...antaranya, seperti berikut, ikut jer:

1) Like kan Entry "7 Interesting Places to Visit in Selangor" dan " The Friendship dan Will Live Forever"


2) Buat Satu entry bertajuk "Saya Mahu RMxx dari Eyriqazz.Com" beserta gambar header Eyriqazz.Com dan jom ramai-ramai "Like" kan 2 entry kat atas di #1... bolehkan?

3) Linkkan permalink entry ini (http://www.eyriqazz.com/2011/04/small-give-away-rmxx-dari-eyriqazzcom.html) di entry anda.

4) Tinggalkan permalink entry anda di komen entry ini dan di sini paling penting http://www.eyriqazz.com/2011/04/small-give-away-rmxx-dari-eyriqazzcom.html

5) Tarikh tutup adalah pada 15 April 2011 .



Pemenang akan ditentukan menerusi cabutan bertuah dari random.org Hadiahnya adalah : at least 5 pemenang dengan RMXX setiap pemenang ( total hadiah bernilai at least RM50 bergantung kepada rezeki berblogging eyriqazz.com  bulan ini dan juga hadiah yang bakal eyriqazz.com menangi dari Awesome Winners itu )


Bagi aye, nak masuk dalam top five pertama dah tentulah terlepas, tetapi untuk sama-sama memeriahkan majlis (contest) ini... so meh kita reramai masuk serta dalam contest ini..

~~~

2 ulasan:

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.