FOLLOWER

29 Mac 2011

Rasa tak selesa

Selamat sejahtera,

Rasa tak selesa sangat 2 - 3 hari ni

Rupa rupanya hari ini ayer terlupa... eh bukan lupa tapi tak jumpa kat mana letak name tag... bergegas nak pi kerja, bukannya lewat pun masih awal lagi ... tapi nak cepat punya pasal sebab hari ini ada audit lagi pulak malam tadi bos bagi mesej pagi ni nak jumpa ada discussion tepat jam 8.00 pagi... huh... awalnya...

dah sampai ofis rasa macam orang asing pulak sebab tak pakai name tag... walaupun buat selamba tapi ... tak boleh masyukkk la...

buat jer kerja cam biasa... macam tak der apa2...

layan...

entry ntah apa2... tu pun nak citer... zzzzz... grrrrrrrrr

2 ulasan:

  1. TaK JMPe NaMe TaG PuN LeH JaDi eNTRY.. HeHe!~ Tu La NaMeRNYeR DooNia BLoG... leH Tau aPeR yaNG BLaKu PaDeR BLoGGeRS LeN... SeRoNoK BaCeR... (^_____^)V

    BalasPadam
  2. to sis nad,

    tu lah... dah jadi macam tempat mengadu pulak... hehehe

    BalasPadam

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.