FOLLOWER

29 Mac 2011

Malam ini kasih!

Selamat sejahtera,


Malam sikit eh... malam ini kasih - kalau ingat cuba sebut atau nyanyi macam lagu keroncong nyanyian hetty koes endang... boleh?  Tak boleh ler... sebab lagu tu dah lama... tapi masih terngiang-ngiang kat telinga nih... hehehe

Malam ni nak tidor awal ler... itu pun kalau si jari runcing dan putih gebu yang busyuk masyam tu tak berjaga.... kalau tidak haru... esok nak kejer nih... nak blogwalking pun broadband ni punya la slow mlow... kalau minum minum 3in1 dah abih dah tak abih muatturun blog benn... hehehe

dah pi tidor... esok bangun awal...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.