Pageviews

15 September 2009

Antara Asli dan Ragu-Ragu -2

Sebenarnya apa yang AYE maksudkan pada 'post' lepas adalah berkaitan dengan pemakaian purdah oleh Pengasas Sendayu Tinggi, Pn. Rozita.

Memang AYE kagum dengan beliau, semangat dan ketabahan beliau.


Tapi AYE agak curiga juga dengan email yang AYE terima adakah ianya memang benar cerita dari Pn. Rozita... aye cuba jugak surf kat internet... dan memang jumpa sama jer citernya... jadinye tak perlu lah AYE 'tempek' email tu kat blog aye... sebab citernya dah tersebar... cuma tak meluas...tapi akan meluas juga kan...


Asal yang sebenarnya aye nak stori tentang beberapa peristiwa yang aye lalui sejak kebelakangan ini. Banyak sangat pengalaman suka dan duka... macam tajuk 'header' blog aye lah... yang suka...sukalah... yang duka... hmmm... ni yang tak suka nak citer... peritnya Tuhan saja yang tahu... biarlah aye simpan dalam kotak ingatan aye... mudah2an kelak aye kan terlupa dan tak perlu aye ingat... tak sanggup!!!


Kesimpulan yang boleh Aye kongsi dan patut dan mesti ingat adalah... jangan sesekali campur tangan dalam urusan kerja orang lain... walapun ianya perit untuk aye elak kerana... aye tak boleh tengok orang susah dan aye rasa aye perlu bantu... cuma kekadang bantuan aye tu macam tak bermakna dan ... ntahla.. mungkin aye jer yang rasa macam tu ... sebab aye tak pandai komuniket ngan orang.

.

.

.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.