Pageviews

05 Mei 2009

Aku dan Kaunter

Salam blog,
agak lama juga tak mencelah di dalam blog ni, ada kesempatan untuk meninjau apa kejadian terkini di dalam blog... nampaknya belum ada lagi ... hm sabar ye... no heart feelings yek.

Pada 27/04/2009, aku, shila, yin (lagi), kak wa (villa tapah), fatimah (teratai biru) dan m nasir ke dewan al-ghazali untuk kursus perkhidmatan kaunter, penceramahnya... hehehehe... ex bos le... bukan tak tau, masa nak apply kursus pun dah tahu... sememangnya kehadiran kami ke kursus ni sebenarnya bukan lah dirancang cuma secara kebetulan aje... ika apply tak lulus... dah last minit baru dapat tau, siap nak pegi sama... sayangnya pada hari yang dijanjikan ada pulak aral melintang... hm... kita mampu merancang hanya takdir yang menentukan... well ika, pass ni boleh la pi dengan group lain lak yek..

Berbalik pada kursus, kami dipecahkan kepada beberapa kumpulan... mulanya 5 kumpulan, hm ada stori-mori plak... dah pecah jadi 10 kumpulan, semua member dalam kumpulan lain-lain. aku kumpulan 6 - 3 orang je ahlinya... hmmm siapa ye... ala staf ptar4, staf uitm johor n aku le.. aktiviti untuk keje kumpulan cukup havoc...kita orang kena survey kat kaunter bhg gaji,... tiba masa untuk present... la... aku plak dia orang lantik jadi ketua...kira okeyla... cakap pun ... actually dah lama tak berhadapan dengan audience macam ni... asyik di belakang tabir jer... bila kena ke depan hmm boleh lah..

Kursus habis agak lewat skit dari jadual asal... oleh yang demikian ulasan oleh bos (mhr) tak banyak... just slight away... cam tu jer... nak juga dengan apa komen... tapi tak dapat... tak pe lah buat kengkawan semua yang belum pegi, pegilah best of luck to u all.

Salam........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.